Our identity

ALWAYS A STEP AHEAD

In a world undergoing major change at a constantly accelerating pace, retail players are the first to detect new consumer behaviours and patterns. We have always seen these changes as opportunities to reinvent ourselves; not to follow the trend, but to stay one step ahead to prepare for the retail patterns of tomorrow. Innovating, having a vision and staying a step ahead have always been in our DNA.

 

A step ahead to be even more agile and efficient in our logistics processes, more creative and more digital, to better serve our customers. A step ahead in our corporate responsibility, because innovation is essential and we cannot envision growth without addressing human resources, societal and environmental challenges.

 

Being a step ahead means creating solutions and services that make our customers’ lives easier, while taking action to make retail more sustainable.

TOUJOURS UN TEMPS D’AVANCE

Dans un monde en transition où les mutations s’accélèrent, les acteurs du commerce sont les premiers capteurs des nouveaux usages et modes de consommation. Nous avons toujours pensé que ces changements étaient des opportunités pour se réinventer. Ne pas suivre le mouvement mais avoir un temps d’avance pour anticiper les modes de distribution de demain. Innover, avoir une vision, un temps d’avance a toujours été dans notre ADN.


Un temps d’avance pour être encore plus agile et plus performant dans nos process logistiques, plus inventif et plus digital, pour mieux servir nos clients.


Un temps d’avance dans notre responsabilité d’entreprise parce que l’innovation est indispensable et que nous ne concevons pas la croissance sans répondre aux enjeux sociaux, sociétaux et environnementaux.

Avoir un temps d’avance, c’est créer les offres et les services qui facilitent la vie de nos clients et être acteur d’un commerce plus durable.